Nog 2 nachtjes slapen....

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!!! Na een week lang afscheid nemen, opruimen, tas in pakken en van alles en nog wat (volgens mij heb ik nog nooit zo vaak gezegd dat ik chaos in mn hoofd heb,hehe),vlieg ik woensdag rond een uurtje of 19.00 via Londen en Singapore naar Perth!!!

En ik ben er klaar voor: met nieuwe liedjes op m'n ipod en een variatie aan (school)boeken komik de reis van-ik weet eigelijk niet eens hoelangprecies-vast wel door!!!

Ik zal proberen deze keer tijdens mijn afwezigheid wél iets op mijn site te zetten.. hihi. dit is al een mooi begin nietwaar...???!!

Laughing

Bedankt voor de kadootjes en kaartjes:) erg lief.

Zal jullie missen!

Reacties

Reacties

nynke

wij gaan jou ook heeeel erg missen!!
gelukkig zie ik je 6 mei!!
en tot die tijd blijf ik je volgen!

tot vanaaf...mag je nog een keer afscheid nemen hihihi
xxxxxxxx

ingrid

Hoi Jonne,
wij wensen jouw een goede reis toe en een super stage tijd in het mooie Australie.

Groeten Liesbeth en Ingrid,
praktijkopleiders radiologie Leeuwarden

Lianne

He schatteke!

Een hele fijne vlucht naar je eindbestemming! Ik hoop dat die maanden voorbij vliegen want ik kijk nu alweer uit naar roseetjes met Jon op het terras.
Ga je missen lieve mok! Geniet en heel veel succes in Perth!

Dikke kus
xxx

moors

mopje, ik ga jou ook ontzettend missen (doe ik nu al..!!) Ik wens je super veel plezier en een goede vlucht, maar hoop je vandaag nog wel even te spreken :) (lang leve skype!!!!)

Kusssss

Moes Meiny

Dat van -er klaar voor zijn- lijkt me wel redelijk snel, want gisteravond moest je nog van alles doen!!!
Maar ja jij kan snel ik weet het....
Ik hoop veel van je te horen en ga je wel een beetje (haha) missen.
tot straks, dat kan ik nu nog zeggen!!!

Chris

Hey...
Have fun, en ik blijf je hier volgen!

Groeten!

Lineke

Hoi Jonne,

We wensen je een hele goede reis naar Australië.
We zullen je blijven volgen via deze site. We hopen veel van je ervaringen te lezen en dit is al een goed begin en een goed begin is het halve werk.
Jonne, veel succes met je stage, maar ook heel veel genieten van alles in Perth.

Groetjes van pa en ma Moors

ad

"afscheidsgedicht"

Fly like a bird.
Feel like a bird.
but.........
Do not forget to fasten your seat belts !

Ad.

Sheila

Jon, olvg heeft nog een plekje vrij, heb het nagevraagd ;)
Dus.... je kan net zo goed blijven!
Maar mocht je toch nog willen gaan dan wens ik je veel plezier. (Oh en tot morgen)

Greetje

Hey nichtje,
Slaap lekker je laatste nachtje in Nederland! Een hele goeie reis toegewenst en rust nog even lekker uit voordat je hard aan de slag gaat daar op de therapie!
Dikke knuffel

Iris

Lieverd!

we met on the plane, we hadden elkaar allebei al van te voren vol nieuwsgierigheid gehyved haha en ik herinner nog precies hoe we in de taxi zaten met ons spaans boekje lachend dat we niet eens verder zouden komen als hola que tal, soy Jonne.
Gelukkig ben je die gave reis doorgekomen, en heb je eindeloos veel geluksmomentjes gehad. Ik mag alleen maar hopen dat je op deze trip van je nog 10 x zoveel van die momentjes mee maakt, ontzettend veel leukerds ontmoet om de momenten met hun te delen, weer eindeloos chocola kan kanen, je wat hebt aan je salsa moves op het surfboard, en veel leert op stage. Maar stiekem weet ik dat t allemaal goed met je gaat komen:) Met je gekheid, gave plannen(die soms je hoofd te overvol maken;) ) kijk ik vol nieuwsgierigheid uit naar je verhalen!!! Tjah en als ze er niet opstaan weet ik weer hoe ver t is:P Corona of een jugo de papaya, chizzle koffie op 'n zonnig terras gaan nog altijd voor t E-Cafe.

hoop dat je high tea geslaagd is geweest?
Stoere chica, lekkere stoot

No worries! Geniet voor 2:)
Intens trots op je dat je alweer gaat! Haha

aanloop-spring-vang- knuffel, in een fotohokje. X

Gerry

Dag Jonne,

kijk ik drie maal per dag of je al bent gearriveerd? niets! niets! niets!

Hoe gaat het met je?????

Gerry

en zeg niet dat er geen ruimte is om foto's te plaatsen!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!