Stage, footty, rollerskatedisco en Sunday-sessions

Stage is klaar, de backpack (bijna, haha nou ja eigelijk helemaal nog niet, maar klinkt wel leuk..) gepakt en het is tijd voor een evaluatie van mijn kant; veel geleerd en veel lieve collega's en patienten ontmoet. De laatste 4 weken heb ik op een bestralingstoestel gestaan en sommige patienten zijn zo lief en geinterresseerd in deze hollandse student. Vooral de mannelijke 70+ers kunnen er wat van: ‘Why didn't we meet earlier in my life?' en ‘Are you married?' of ‘How ‘ya doing blondie?!' en ‘Make sure you get some of those chocci's'.

Dat afkorten hier is wel echt verwarrend soms hoor! Zo heb je dus de chocci's voor chocolaatjes, sticky's voor stickers, sunny's voor sunglasses, footty voor football en ga zo maar door. Vroeg een collega mij laatst: ‘Any goss?' (gossip...tsja.. ). Is iets een heel cool dan zeg je ‘what a ripper' (en dan vooral dat accent he..). Voor bedankt zeg je ‘tha' of ‘cheers' en laten we de ‘g'day mate' niet vergeten.

De laatste stageweken zijn werkelijk voorbij gevlogen en heb het erg naar m'n zin gehad! Vind het echt jammer dat ik weg ga.. (ook al zijn er wel mensen in nederland die ik heeeel graag weer wil zien

Wink
).verder de afgelopen weken gevuld met leuke dingen. Zo zijn we naar een rollerskatedisco geweest (heel apart..!), naar zee-aquarium (visjes kijken:want nee ik heb m'n duikbrevet nog niet...) en naar een football match (en dan australian rules he... we snappen er uiteraard nog steeds niks van.. iets met een bal en palen...maar 4 quarters (helften?!?-->neeee 4 helften kan toch niet!?) van een half uur én een heleboel biertjes verder was het wel heel leuk!) en laten we de terugkerende ‘Sunday-sessions' niet vergeten. Cultureel gedaan a la musea en ballet en voor het eerst met stokjes gegeten in een Japans restaurant. Kortom de laatste weken zijn omgevlogen en aanstaande maandag is het dan ook al tijd om Perth te verlaten...

Op naar Darwin en via Alice Spring's naar Sydney,(maar eerst nog even een weekendje afscheid nemen en genieten in Perth!)

Tot snel lieverds!

(Heb stiekem ook ontzettend veel zin om op m'n fietsje weer Groningen rond te crossen!)

Jonn-i

Nick

Wie wil je zo graag weer zien dan???

Iris deinne maat

hahah wat typisch al die afkortingen! Zag je krabbel ;) ik leer nog vol op voor mn herren maar dan volgende week nijmeegse vierdaagse en idd de zaterdag Yohooo goo thailand, laos! Die backpack en herinneringen worden tijdens t soggen wel al stiekem voller, en opgehaald ;) Bijna tegelijk met jou maandag vakantie! Moest denken aan hoe we in dat vliegtuig zaten elkaar net kennend :D Eerste indrukken van elkaar! en even op aruba hadden geland.

Je foto's zien er echt geweldig uit. Jij ook!! Je straalt! En een vrouwelijke jonne hahah schone! in zuidamerika waren we een een stuk degelijker:P Haha en sneeuw terwijl er geen sneeuw is gevallen, schandalig!

Bueno. Lieve globetrotter, fijne vakantie geniet nog ff daar!

Klapzoen van hollandse bodemx

Yasmin

Mij natuurlijk Nick!

Jon

MOES!!!!!

jack

Hey jonne,Van harte met het positief afronden van je stage! Een hele ervaring rijker en als je zulke mooie herinneringen mee krijgt van je patiënten heb je volgens mij een hele goede indruk gemaakt in Perth!!
Nu nog een mooie reis ter afsluiting.Pas op jezelf en geniet er van!!hoop dat je tijdens je reis nog heel veel mooie dingen van Australië gaat zien!! misschien zelfs nog wel onder het water oppervlak met een duikfles op je rug? ;-) liefs jack,