Weer verhuizen....

Mates en (surf)dudes!

Hoe is het in lente-achtig Nederland? Hoop dat alles goed gaat! Tragische gebeurtenissen hier... ik moet deze week m'n huis alweer uit (en vraag me niet waarom, het is mij nog steeds een raadsel...). Dus geen kaartjes meer sturen! Ik heb nog geen nieuwe kamer, dus ga vanaf volgende week weer een hostel in (of er moet een wonder gebeuren..) Maar gelukkig is er meer dan ellende

Wink
Ik vertrek donderdag voor het paasweekend naar Margeret River. Dit is een plek iets zuidelijker bekend om de wijngaarden en bierbrouwerij-endus we gaanhet hele weekend wijnproeven.

Verder gaat alles goed! Tussen dit drama door vermaak ik me prima, geniet nog steeds erg van het strand. Eerste surfles gehad in Lancelin (strand noordelijk van Perth) en paar weken geleden en heb in het park het klassieke stuk Romeo en Juliet gezien, iedereen met picknickmandjes en kleedjes, echt een hele leuke sfeer. We zijn laatst een dagje wezen mountainbiken op Rottnest Island (foto's staan er al weken op geloof ik..) dit is een eiland half uurtje met de ferry van Perth. Verder afgelopen weekend heel optimistisch zelf een board gehuurd... is toch wel klunzig hoor als je met je knaloranje board (herkenbaar vanaf 4 km) steeds de golven induikt.. maarrrr: zelfseen paarkeer blijven staan tussen het zoutwaterhappen door!

Stage blijft leuk! Het gaat steeds beter en tijd vliegt voorbij! Werk nu in de andere vestiging en bevalt prima! Nog even en ik ben al op de helft... Vanaf volgende week sta ik op de simulator (dit is de voorbereiding op de daadwerkelijke bestraling) dus na 8 weken eindelijk eens wat anders!

Ik hou jullie op de hoogte van al m'n verhuizingen!

Kijk uit naar al jullie mailtjes en berichtjes!

Cheers!

Reacties

Reacties

Yazz

Klinkt puik chick!
Geniet!
MIS JE!

Kim

Jonne! Klote dat je weer moet verhuizen, hoop dat je snel wat vind! Maar goed in Australie is altijd alles net iets minder erg;) have fun dikke kus kim

ireen

mopje succes met je verhuizing!!!en have fun met alles :) Kussss

nick

ik ken wel een adresje in amsterdam ;)

gea

ha die Jonne,hoe is het met je,ik hoorde van Lianne dat je stage loopt in Australie,dat is wel heel ver weg.Ik hoop dat je er een leuke tijd hebt.


Groetjes Gea.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!