Easter in Margaret River, Westcoast Blues and Roots en hostels!

Hi!!!!!

Hoop dat alles goed gaat met jullie in Holland. Volgens mij begint het weer bij jullie bijna warmer te worden dan hier! (dit is wel frustrerend!!hahaha).

De afgelopen weken heb ik me niet verveeld. Buiten m'n stage heb ik het paasweekend met Charlotte in Margeret River rondgebracht. Margaret River ligt ongeveer 3 uur rijden met de auto zuidelijk van Perth. Vier dagen relaxen, strand, wijngaarden en hier en daar wat sightseeing. Aan het eind konden we geen hot cross bun meer zien! (soort van krentebolachtig paasbroodje).

Vorige week was het genieten op het Blues and Roots festival in Fremantle. Een festival met 3 podia en van 11.00 tot 23.00 muziek. Heerlijke sfeer! Aan het eind was iedereen wel wat aan de lamme kant, wat uiteraard leidde tot zeer intelligente gesprekken..

Verder heb ik m'n huizenzoektocht opgegeven; er is altijd wel iets mis (te duur, te ver, te rare mensen, teveel borg, te... )! Ben gister weer verhuisd naar een ander hostel. Het is aan de overkant van het ziekenhuis, hoef maar 1 minuut te lopen. Nog 1,5 week en dan heb ik vakantie!! Dan komt vriendinnetje Nynke die momenteel de East Coast aan het verkennen is (verhalen om jaloers van te worden!). Het plan is om met Nyn richting het noorden te gaan (het mooie weer achterna). Even 2 weken ertussen uit!! Ik hou jullie op de hoogte!

Verder gaat het op stage goed. Gaat z'n gangetje. Ben nu precies op de helft. Kan het me haast niet voorstellen! Nog twee weken op simulator en na m'n vakantie ga ik weer terug naar de andere locatie.

Ik kijk uit naar jullie mailtjes!!

Cheers!

Jon (of Jonni zoals ze het hier uitspreken)

Reacties

Reacties

moors

liefje klinkt goed allemaal. Heeeeeel veel plezier met die andere chick ;) leuke foto's ook!!
Jonni mis je en we mailen!!!!

Kusss

Ingrid

Jonne,
genoten van je foto's nu weten we weer waar we voor sparen met het gezin.
Eind 2012 met de jongens 2 of 3 maanden Australië.
Jammer van je kamer, maar een slaapplaats op 1 minuut van je stageplek is ook niet verkeerd.
Stefan en Rosa zijn gevraagd om deze zomer te komen werken op de radiologie.
Als je Australië wel hebt gezien, kan ik je naam nog doorgeven hoor !
Grapje, geniet van deze unieke kans Jonne !

Groeten Ingrid en Liesbeth, praktijkopleiding radiologie

Yazz

Hoi schat!!
Leuk om weer te lezen en te zien! Ook fijn dat Römer komt dan zien we die ook nog eens op de foto haha!
We smsen schat!
Dikke kus en tot skypes! (morgen?))

Lineke

Hallo Jonne,

Mooie verhalen allemaal ( en natuurlijk ook prachtige foto's), volgens mij geniet je van alles. Zou bijna vergeten dat je ook nog een stage doet. Maar fijn dat ook dat goed gaat.
Vervelend dat je huizenzoektocht niet zo lukt, maar het alternatief 1 minuut lopen van je werk is ook niet gek. (dus eigenlijk elke dag uitslapen!)
En troost je, het regent terwijl ik dit zit te schrijven.
Heel veel plezier met Nynke in je vankantie.
Succes verder met je stage en blijf genieten van alles.
En blijf ook verhalen schrijven en veel foto's maken.
Groetjes, ook aan Nynke,
pa en ma Moors

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!