Verhuisd!

Sheila's and Mates!!!

Even snel....

Lieverds, wil jullie even laten weten dat ik goed ben verhuisd afgelopen zaterdag en dat mét een kater (de eerste!). Ik woon nu met een schotse dude en ierse chick in een heel klein, gezellig huis met een heel hoog-ik voel me hier gelijk thuis- gehalte. Bovendien heb ik een uitzicht... wauw! Heerlijk genieten 's avonds op het balkonnetje met een wijntje..

Voor degenen die ook van dit mijn mooie uitzicht willen genieten (of gewoon een kaartje willen sturen;)) jullie zijn altijd welkom op:

Verder voor jullie misschien leuk om te weten dat hier de herfst nu officieel begonnen is (en het dus niet meer altijd warm is)... de vestjes mogen ‘sochtends en ‘savonds al wel af en toe uit de kast... helaas helaas. Ik moet nog shoppen, want heb er maar twee meegenomen. Overdag is het overigens nog wel rond de 25-28 dus niks te klagen!!

Stage is nog steeds leuk. Heb deze week op de planning gestaan en dat houd in dat ik zelfstandig de hele dag opdrachten zit te maken achter de computer, maar wel erg leerzaam. Vanaf volgende week ga ik in de andere vestiging van het ziekenhuis werken, dus ben benieuwd!

Dikke knuffels vanuit Mary st!

Cheers!
Jonne

Reacties

Reacties

moors

dag liefje, zo te lezen is het daar niet mis jaaaaa. leuke foto's hoor!!!! rustig aan met die wijntjes he ;) nou chick geniet ervan!!!! Dikke kus

Lian

Lieveling!

Klinkt allemaal 'wel aardig' nog steeds ;) Als ik een bult geld had kind...! Nait teveul zoep'n met die housemates van je en doe kalm an laif!

Zoentjes

jack

hey jonne,kan komend weekend wel even een wijntje komen drinken bij je op het balkon! laat je me even weten of je dan thuis bent,anders reis ik straks voor niets? (beetje zonde van de tijd)... zou gaaf zijn als dat mogelijk was!! maar,heb de loterij helaas nog niet gewonnen.het ziet er allemaal zeer gezellig uit daar.het nadeel bij de temperaturen daar is natuurlijk wel dat je goed moet drinken! voor je het weet lig je in je eigen stage ziekenhuis met uitdrogings verschijnselen! maar volgens mij zit dat bij jou wel goed! geniet er van jonne!!! liefs, jack

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!